Bogdan607
Bogdan607
Bogdan607 Bogdan607
154
BLOG

Skok cywilizacyjny Pawłowskiego

Bogdan607 Bogdan607 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 Zabrałem wczoraj juniora na mecz piłki nożnej, Żarów United vs Victoria Świebodzice, liga okręgowa, boisko okręgowe, poziom okręgowy, liniowy w mojej wadze (+100kg). Junior co prawda nic nie kuma bo mu właśnie stuknął 12 miesiąc ale chcę żeby mu w głowę zapadały obrazy typu: piłka, bramka, podanie, strzał, to może jak będzie pasja to i będzie piłkarz. Mecz się zakończył wygraną mojej drużyny 2:0, tłumy ruszyły do wyjścia, część o własnych siłach część o siłach kumpli, wsadziłem młodego w wózek i ruszyliśmy dookoła boja w przeciwnym kierunku do zgniatających puszki a w pamięć zapadły mi dwa widoki. Pierwszy to młody piłkarz United który w dwie minuty po zakończeniu meczu już trąbił hejnał na „trybunach” (butelkowe), drugi to napastnik United ćmiący kiepa w drodze do szatni w której już odbywała się po meczowa odprawa. W okół boiska i na sąsiednim boisku treningowym biegało mnóstwo dzieci z piłą i bez, obu płci, w różnym wieku i tak sobie pomyślałem: jak ten nasz futbol ma wyglądać skoro młodym piłkarzom/dzieciom, pseudo piłkarze prezentują taki widok ? To tam właśnie gdzie ma się zaczynać przygoda z piłką, ona się dla wielu kończy, w taki oto sposób.

Przyszłość Polski to przyszłość naszych dzieci, a jaka będzie przyszłość zależy od nas, dorosłych. Wszystko co zrobimy dziś, one zrobią w przyszłości, dlatego wychowujmy i poświęcajmy naszym dzieciom czas, bo to będzie procentować w przyszłości.

Na koniec przykład że ciężką pracą i zaparciem można wszystko:

 

Bartłomiej Pawłowski:
25.08.2012 - gra przeciwko Dolcanowi Ząbki.
25.08.2013 - gra przeciwko Barcelonie.

 

https://twitter.com/bogdan607

Bogdan607
O mnie Bogdan607

"bo to jest Polska, nie elegancja Francja" twitter.com/bogdan607

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości